Voor een snelgroeiend bedrijf zijn wij op zoek naar een verhuurmedewerker die  in staat is een storm aan emails weg te werken, huurders te woord te staan en de administratie in goede banen te leiden.

Van een team van 8 ben jij het eerste gezicht dat  huurders zullen zien. Als verhuurmedewerker ben je ongeveer de helft van je werkweek op pad om woningen te verhuren tussen Tilburg en Den Helder en van Den Haag tot aan Roermond. De rest van de tijd wordt ingevuld met administratieve taken zoals o.a.:
 Het opstellen van huurovereenkomsten
 Afspraken / contact met zakelijke huurders
 Telefonisch en e-mail contact met kandidaten
 Het maken van brochures

Wij zoeken iemand uit de omgeving Breda, met het liefst HBO diploma , die snel van begrip is en aan een half woord genoeg heeft. Je vindt het leuk om nieuwsbrieven op te stellen, offertes aan te vragen en zelfstandig te werk te gaan. Daarnaast ben je slim, vindt het leuk om externe contacten te hebben met overheid en gemeente en bent outgoing en goed van de tongriem gesneden.
Ook dien je zeer stressbestendig te zijn. Er is namelijk veel reuring, veel telefoonverkeer en nog meer emailverkeer. Je komt absoluut niet in een gespreid bedje terecht!

Durf jij het aan?

Ik hoor het graag van je op gabriella@pzpartners.nl of op 06-21883898